Stern THE MUNSTERS

Aide, Dépannage, pour les flippers DMD et LCD

Flipper concerné :

The Munsters (PRO)
stern, 2019
(lié par : BENETNATH)
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jb
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Re: Stern THE MUNSTERS

Message par jb » dim. 10 03, 2019 22:57

les munsters pour le tournoi du circuit pro stern demarrent avec ecrit la version de code 0.95.35 8)
les batman 66 demarrent avec la version 1.02.11

mathbou
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Re: Stern THE MUNSTERS

Message par mathbou » lun. 11 03, 2019 08:52

Avez vous le meme avis pour le Premium et LE ?
patience............. :x25: :-%:
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Charly59
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Re: Stern THE MUNSTERS

Message par Charly59 » lun. 11 03, 2019 09:47

Je pense que le mini pf apportera vraiment un plus.

Après comme je l'ai dit, je pense qu'il faut l'acheter quand on cherche un flip rapide, simple, a score, sans prise de tête. Si tu cherches de la profondeur et un code complexe mieux vaut s'en procurer un autre. Je ne l'aurai pas pris si je n'avais qu'un seul flip. Mais en complèment d'autres c'est top.

A chaque fois que je vais a l'internaute j'y joue avec un réel plaisir, et mes potes adorent aussi. Bref, avec un code fini, le mini pf, une bonne équipe de potes, bonne soirée assurée.

Je ferai un retour sur le LE quand il sera à la maison.

Tchuss++
Des potes :-%: des bières :bd: des flip's :#):

mathbou
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Re: Stern THE MUNSTERS

Message par mathbou » lun. 11 03, 2019 10:06

Est ce possible d'avoir des références de code profond et de jeux pas trop rapide ?
J'ai joue à 3 minutes d'intervalles à un ghostboster pro, pour lequel les batteurs de l'un allaient à fond et un autre mais d'une lanteure pas désagréable...
j'ai un deadpool pro... je le trouve assez rapide, un jeu avec une circulation qui change un peu... mais le code me semble encore assez maigre... c'est mon premier flip essayé une fois et acheté en une semaine...
J'ai essayé le munster pro mais il devait être réglé cool car je le trouvais lent Avec oui une bonne circulation

D'ailleurs savez vous Si il est possible de régler la bass sur le woofer de la caisse ?
patience............. :x25: :-%:
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Re: Stern THE MUNSTERS

Message par jb » lun. 11 03, 2019 22:03

PRO V0.96 - March 11, 2019
==========================
Fixed:
- Secret Mania was not tracking progress correctly
- Fixed Lily II was not showing the correct instruction messages
- SPOT flasher was not being used during SPOT mode
- Fixed the scoring on Munster Madness. Stage Three was using the wrong values
- Shortened the Midnight Madness Ball Save adjustment name to fit the screen
- Fixed Drain audits. If ball save was turned on the audits for left, right,
and center were not calculated correctly.
- Feature adjustment ALLOW SPOT ATTRACT now works correctly.
- Fixed a case where ball search would start too soon at the start Midnight
Madness.
- Fixed an issue where the game could reset during Midnight Madness.
- Raven Multiball would stay boosted after the multiball ended.
- Fixed a case where the lower timer was not initialized correctly.

New:
- Added utilizing the SPOT flasher every time Spot is in the up position
- Added an adjustment to Allow Raven to be lit on Level II like Level I.
Meaning all the other areas will light Raven as they are completed. This
will default to YES, Raven Level II will be lit from other areas. If set to
NO, Raven level II will only be lit from hitting a lit Kitty.
- Added HOW-TO play rule videos to the attract mode
- Added Speech and chime sounds to the clock advancement in Raven Multiball
- Added Munster Madness II -
- Added adjustment to allow the owner to change the strength of the
auto-plunger. It will default to 200. It was kicking at 255.
- Added flipper cancel for all total animations. Hold both flippers to end the
currently running total animation.
- Added the ability to end the replay/Special display effects early by
holding in both flipper buttons.
- Added Midnight Madness champion.
- Added a few shaker motor effects
- New Munster Madness level - This is a four ball multiball
- Moved the old Munster Madness to level II and increased the scoring.
- Created a new Munster Madness level I that is similar but simpler.
- There are 5 areas: Herman, Raven, Lily, Spot, and Grandpa
- There are two stages:
- STAGE ONE - Shoot Each Area three times
- Starting with Herman, you will want to shoot each area up to
3 times before the time runs out.
- You have 10 seconds per area
- When the timer run out or you complete the area, you will
move to the next area
- When all 5 area are complete or timed out you will move to
the next stage.
- STAGE TWO - Shoot a hurry up at the Electric Chair
- In this stage, all the shots you made in stage one contribute
to the value of a hurry-up that starts to count down.
- Shoot the electric Chair to collect it.
- If you collect it or if it times out you will move back to
stage one.
- There are no zap Jackpots during this Multiball.
- Added Topper adjustment to allow the owner to turn off sounds during the
attract mode.
- Added STARTING HERMAN SHOTS NEEDED adjustment. Set to the number of shots
you want players to have to shoot before lighting their first Herman
Hurry-Up.
- Added STARTING GRANDPA TARGETS NEEDED adjustment. Set to the number of
targets you want players to have to shoot before lighting their first
Grandpa Laboratory.
- Added several adjustments to many of the installs.
- The difficulty installs change these 11 adjustments: BALL SAVE TIME,
STARTING HERMAN SHOTS NEEDED, STARTING GRANDPA TARGETS NEEDED,
STARTING SPOT LETTERS, 1ST SPOT LETTERS NEED TWO RAMPS, RAVEN LIGHT
LEVEL II AS I, AREA LEVELS EXTRA BALL, BALL SAVE TIMER: HERMAN MBALL,
BALL SAVE TIMER: RAVEN MBALL, BALL SAVE TIMER: MUNSTER MBALL, and
BALL SAVE TIMER: MIDNIGHT MBALL
- The HOME install sets FREE PLAY to yes, High Score initials to 10
letters, and turns the Attract show intro sounds to YES (on).
- HOME and DIRCETOR installs have the same results
- INSTALL 3 BALL and INSTALL 5 BALL are the same as INSTALL MEDIUM.

Tweaked:
- Changed Raven. One spin of the spinner moves the minute hand slower. This
makes it harder to advance the hour hand and therefore slower to increase
the jackpot values.
- Changed Raven II. Each time the hour changes, from spinning the spinner, all
the jackpots will be relit making it harder to complete all four upgrading
them to the next color.
- Ending Munster Madness will now clear any lit Raven shots on the left ramp.
- Improved the Enlarging Ray Background lamp effects
- Changed Enlarging Ray II:
- The four mini-targets do not all blink together.
- One is lit at a time and it moves back and forth.
- Hitting the moving target will lite all remaining jackpots.
- Removed the audit for Mystery lighting Super jackpot since mystery always
lights super jackpot in addition to giving you something randomly.
- Tweaked the default power strength for kicking balls out of the trough from
255 to 240.
- Added the current value of super jackpot to the instant info page. It shows
what you would get if you collected your super jackpots right then.
- Improved the start lamp effects for Munster Madness
- Improved the flavor of speech on some occasions
- Improved the accuracy of extra ball auto percentage ability
- Increased the value of stacks of 5 or Super Jackpots.
- Reduced the base value of the Super Jackpot from 500K to 350K.
- Improved many of the sounds for the Munster Madness scenes and jackpots.
- Tweaked the volume of a few tunes.
- Improved the EQ balance of Marilyn speech calls.

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Re: Stern THE MUNSTERS

Message par Charly59 » mar. 12 03, 2019 11:41

Sympathique, ça avance :-j:
Des potes :-%: des bières :bd: des flip's :#):

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Re: Stern THE MUNSTERS

Message par Alrik » mar. 12 03, 2019 12:47

mathbou a écrit :Est ce possible d'avoir des références de code profond et de jeux pas trop rapide ?
J'ai joue à 3 minutes d'intervalles à un ghostboster pro, pour lequel les batteurs de l'un allaient à fond et un autre mais d'une lanteure pas désagréable...
j'ai un deadpool pro... je le trouve assez rapide, un jeu avec une circulation qui change un peu... mais le code me semble encore assez maigre... c'est mon premier flip essayé une fois et acheté en une semaine...
J'ai essayé le munster pro mais il devait être réglé cool car je le trouvais lent Avec oui une bonne circulation

D'ailleurs savez vous Si il est possible de régler la bass sur le woofer de la caisse ?
Tu trouves le code du DP maigre ? :)
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Re: Stern THE MUNSTERS

Message par mathbou » mar. 12 03, 2019 13:05

Ba en fait je joue en 5 boules :) et il y a et il y a des moments où mechsuit est passé, tu as fait sauron une fois, quest une fois... Mr Sinister trop court... quand tu as fait cela ? Tu fais quoi ? Tu recommences sauron ? Lil est un peu light

Par contre j'adore le fait de prendre le jeu dans n'importe quel sens... et je pense qu'ils vont faire évoluer encore beaucoup de chose je le sens :-) deja dans mistery il manque plein de chose...

La version 0,99 laisse présager encore plein de chose...

Mais on peut parler Du deadpool sur l'autre forum... sans doute tu pourras m'aider à faire mieux que 1'200 milliard
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Re: Stern THE MUNSTERS

Message par Salem666 » mar. 12 03, 2019 14:13

Arrêtes de jouer en 5 billes c’est trop facile. C’est trois billes un flipper sinon ça ressemble à du bowling. Réglage usine c’est trois.

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Docx
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Re: Stern THE MUNSTERS

Message par Docx » mar. 12 03, 2019 22:45

Salem666 a écrit :Arrêtes de jouer en 5 billes c’est trop facile. C’est trois billes un flipper sinon ça ressemble à du bowling. Réglage usine c’est trois.
Affaire de gout ... tout mes flippers sont joués en 5 billes sauf le Hobbit car ce serait trop long.
En5 billes, le jeu est plus intéressant je trouve car cela permet d'aller plus loin dans la partie, surtout pour des joueurs pas trop performant, comme moi :))

et en plus, tous les réglages sont en mode facile avec un maximum d'extra bille ... :s1:
HOBBIT gold se/ MMr LE/ AFMr LE/DIALED in LE/ AEROSMITH LE /WILLY WONKA LE/ STARS WARS comics Premium / MANDALORIAN LE/ GODZILLA LE/1 Blast (LAPBOX),2 NAC (RPI2 JAMMA),/3 bartops/ & un Juke box Sound Leisure

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